Γράψαμε :

Επικαιρότητα (87) Καλλιτεχνική γωνιά (16) Η ποίηση βρίσκεται παντού (12) Διαχρονικά και άλλα (9) Με αφορμή ένα κιθαριστικό κομμάτι (9) Οι μαθητές γράφουν (9) Ένα όνειρο (8) Αφιερώματα (8) Ξεκινώντας από μια συνέντευξη (8) Ένας ξένος στην οικογένεια μας (7) Προσωπικά αντικείμενα (6) Σεμινάρια (6) Εκδηλώσεις (5) Ιστορία για καληνύχτα (5) Οδηγίες Χρήσης (5) Παρωδία ενός κλασικού παραμυθιού (5) Όμορφος / Όμορφη (4) Αφίξεις - Αναχωρήσεις (4) Λόγου τεχνήματα (4) Ορισμός συγγραφέα (4) Παιδί και εκπαίδευση (4) άσκηση: Μυστήριο στο Μεταίχμιο (4) SMS : Αγάπη μου τελειώσαμε ... (3) Άσκηση: Μια ιστορία με τις λέξεις μπαούλο (3) Δρυίδων έργα (3) Ιστορίες με ζώα (3) Σεμινάριο δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης για παιδιά. Πολυχώρος. Γράφουμε αστυνομικές ιστορίες (3) Χειροποίητα βιβλία (3) Για τη γραφή (2) Διαγωνισμοί (2) Ιστορίες της κρίσης (2) Καλοκαιρινά (2) Φιλαναγνωσία στα σχολεία (2) Ψυχανάλυση και λογοτεχνία (2) Βιβλία (1) Εργαστήριο δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης για παιδιά (1) Η πρώτη μου ανάμνηση (1) Κριτική (1) Μαθητών έργα (1) Μεταίχμιο 2013 (1) Μεταμορφώσεις (1) Μια ιστορία (1) Περί ευτυχίας (1) Προσκλήσεις (1) Συγγραφείς στα σχολεία (1) Τα καλά νέα (1) σοφίτα (1) φάντασμα (1)

Η έκθεση

(Γράφτηκε από την Πηνελόπη)



Παρασκευή πρωί.

Σήμερα η κυρία μας είπε να γράψουμε μια έκθεση με τίτλο 
‘Ενας ξένος στην οικογένειά μας’, όμως εγώ δεν ξέρω κανέναν ξένο.
-Κριστιάν εσύ τι θα γράψεις?
-Δεν ξέρω, αλλά η μαμά μου θα μου πάρει gormiti, καλά οχι τώρα όμως.
-Και εμένα playmobil αλλά μόνο αν είμαι καλό παιδί.
Θα βάλω τη μαμά μου να το γράψει, αυτή είναι μεγάλη, όλο και κάποιο 
ξένο θα ξέρει.
-Ντάρβι εσένα η μαμά σου ξέρει κανένα ξένο?
-Ξένο? Εγώ δεν θα ρθω σχολείο. Θα παω στη γιαγιά μου.
Χαζή είναι αυτή η κυρία αφού κανένας δεν ξέρει κάποιο ξένο, καλύτερα 
να κάνω τον άρρωστο.




Παρασκευή μεσημέρι.

-Μαμά με πονάει η κοιλίτσα μου, μήπως να μη πάω σχολείο τη Δευτέρα?
-Θα σου φτιάξω ένα τσάι και θα είσαι μια χαρά, ασε που μέχρι τη Δευτέρα 
έχουμε καιρό.Αντε παλικαράκι μου πήγαινε πάνω να παίξεις και σήμερα 
θα έρθει και η θεία σου η Φωφώ.
Φοβερό, η θεία Φωφώ με έσωσε.Πάντα την αγαπούσα και εκέινη παντα μου 
έφερνε φορτηγά και μπουλντόζες.

Θέμα έκθεσης: Ένας Ξένος στην Οικογένειά μας
Σήμερα ήρθε η θεία Φωφώ από τα Τρίκαλα. Τα Τρίκαλα είναι πολύ μακριά 
γιατί η θεία Φωφώ έρχεται μια φορά το χρόνο. Λέει πως στην Αθήνα έχουμε 
τους καλύτερους γιατρούς. Μου φέρνει και δώρα. Κάθε φορά που έρχεται 
έχει περάσει καίρος και δεν την θύμάμαι. Γι’ αυτό όταν έρχετε λέει ‘Έλα 
Γιαννάκι μου να σε πάρω μια αγκαλιά, δεν με θύμάσαι η θεία Φωφώ είμαι.’ 
Δηλαδή μου λέει το όνομά της σαν να είμαστε ξένοι.

Δευτέρα μεσημέρι.

Με δυσκολία βγάζω τα κόκκινα γράμματα της κυρίας πάνω στην έκθεσή 
μου ε....κτ....ος φφ όχι θ....ε.....μα.....τος. Καλύτερα να μη το πω στη μαμά μου. 
Καλύτερα να το δείξω στη θεία Φωφώ, σίγουρα θα χαρεί που έγραψα για αυτην 
ολόκληρη έκθεση και μπορεί να μου δώσει και κανένα χαρτζιλίκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ψάχνετε ακόμα ;

Φίλοι και γνωστοί !