Γράψαμε :

Επικαιρότητα (87) Καλλιτεχνική γωνιά (16) Η ποίηση βρίσκεται παντού (12) Διαχρονικά και άλλα (9) Με αφορμή ένα κιθαριστικό κομμάτι (9) Οι μαθητές γράφουν (9) Ένα όνειρο (8) Αφιερώματα (8) Ξεκινώντας από μια συνέντευξη (8) Ένας ξένος στην οικογένεια μας (7) Προσωπικά αντικείμενα (6) Σεμινάρια (6) Εκδηλώσεις (5) Ιστορία για καληνύχτα (5) Οδηγίες Χρήσης (5) Παρωδία ενός κλασικού παραμυθιού (5) Όμορφος / Όμορφη (4) Αφίξεις - Αναχωρήσεις (4) Λόγου τεχνήματα (4) Ορισμός συγγραφέα (4) Παιδί και εκπαίδευση (4) άσκηση: Μυστήριο στο Μεταίχμιο (4) SMS : Αγάπη μου τελειώσαμε ... (3) Άσκηση: Μια ιστορία με τις λέξεις μπαούλο (3) Δρυίδων έργα (3) Ιστορίες με ζώα (3) Σεμινάριο δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης για παιδιά. Πολυχώρος. Γράφουμε αστυνομικές ιστορίες (3) Χειροποίητα βιβλία (3) Για τη γραφή (2) Διαγωνισμοί (2) Ιστορίες της κρίσης (2) Καλοκαιρινά (2) Φιλαναγνωσία στα σχολεία (2) Ψυχανάλυση και λογοτεχνία (2) Βιβλία (1) Εργαστήριο δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης για παιδιά (1) Η πρώτη μου ανάμνηση (1) Κριτική (1) Μαθητών έργα (1) Μεταίχμιο 2013 (1) Μεταμορφώσεις (1) Μια ιστορία (1) Περί ευτυχίας (1) Προσκλήσεις (1) Συγγραφείς στα σχολεία (1) Τα καλά νέα (1) σοφίτα (1) φάντασμα (1)

Άπαικτα αυτοκίνητα και το δέντρο των Χριστουγέννων

Της Αρετής Τσαγκούλη
(Μικροί λάτρεις του αστυνομικού γράφουν…)

Κλάπηκε! Αναζήτηση ενόχου!

Πριν από πολλά χρόνια ζούσαν δυο αδέλφια. Ο Ούγκο και ο Τσάνσπερ. Ήτα και οι δυο τους ανίκητοι στα αγωνίσματα των αυτοκινήτων. Όμως ήταν και πολύ πλούσιοι και ο Ούγκο ήταν τσιγκούνης.
Μια μέρα, τα δυο αδέλφια περπατούσαν στην πόλη. Ο Ούγκο ζήτησε από τον Τζάσπερ χρήματα για να πάρει Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Μετά από λίγες μέρες, όμως, ο Τζάσπερ είπε στον Ούγκο:
«Ε, αδερφέ μου, τα χρήματα στα έδωσα για να πάρεις Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Όχι για να γελάς!»
Ο Ούγκο έφυγε από το σπίτι θυμωμένος.
Μετά από λίγες μέρες, ακούστηκε η φήμη ότι γίνονταν κλοπές στα χριστουγεννιάτικα μαγαζία.
Ο Τζάσπερ ήξερε πως εγώ ήμουν διάσημη ντετέκτιβ. Με φώναξε αμέσως και μου είπε όλα όσα έγιναν από την στιγμή που έκαναν τον τελευταίο τους αγώνα, μέχρι που έφυγε ο Ούγκο από το σπίτι.



Ήμουν σίγουρη πως δεν ήταν ο Ούγκο. Άρχισα να ψάχνω στοιχεία.
Μια μέρα είδα τον Ούγκο να κλέβει τα πιο ακριβά πράγματα του πιο κοντινού μαγαζιού. Όσο για τον ιδιοκτήτη; Τον είχε δέσει και τον είχε χτυπήσει στο κεφάλι. Το είπα αμέσως στην αστυνομία και αυτοί μου είπαν ότι θα ρωτούσαν τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού. Αυτός του είπε να πάνε στον αγώνα αυτοκινήτων.
Πήγα και κατάλαβα πως ο Ούγκο δεν ήτανε δίκαιος παίκτης. Πετούσε πράγματα στα αυτοκίνητα! Όλοι τρόμαξαν. Οι οδηγοί που έμειναν άρχισαν να πετάνε πράγματα από δω κι από κει.
Εγώ δεν τρόμαξα. Πήγα στην πίστα και του μίλησα αλλά αυτός δε με άκουγε. Τότε αρπάζω ένα κουβά νερό απ’ τον πυροσβέστη και του το έριξα στο κεφάλι κι ύστερα τον έδεσα με χειροπέδες.
Εδώ τελειώνει η ιστορία μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ψάχνετε ακόμα ;

Φίλοι και γνωστοί !