Γράψαμε :

Επικαιρότητα (87) Καλλιτεχνική γωνιά (16) Η ποίηση βρίσκεται παντού (12) Διαχρονικά και άλλα (9) Με αφορμή ένα κιθαριστικό κομμάτι (9) Οι μαθητές γράφουν (9) Ένα όνειρο (8) Αφιερώματα (8) Ξεκινώντας από μια συνέντευξη (8) Ένας ξένος στην οικογένεια μας (7) Προσωπικά αντικείμενα (6) Σεμινάρια (6) Εκδηλώσεις (5) Ιστορία για καληνύχτα (5) Οδηγίες Χρήσης (5) Παρωδία ενός κλασικού παραμυθιού (5) Όμορφος / Όμορφη (4) Αφίξεις - Αναχωρήσεις (4) Λόγου τεχνήματα (4) Ορισμός συγγραφέα (4) Παιδί και εκπαίδευση (4) άσκηση: Μυστήριο στο Μεταίχμιο (4) SMS : Αγάπη μου τελειώσαμε ... (3) Άσκηση: Μια ιστορία με τις λέξεις μπαούλο (3) Δρυίδων έργα (3) Ιστορίες με ζώα (3) Σεμινάριο δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης για παιδιά. Πολυχώρος. Γράφουμε αστυνομικές ιστορίες (3) Χειροποίητα βιβλία (3) Για τη γραφή (2) Διαγωνισμοί (2) Ιστορίες της κρίσης (2) Καλοκαιρινά (2) Φιλαναγνωσία στα σχολεία (2) Ψυχανάλυση και λογοτεχνία (2) Βιβλία (1) Εργαστήριο δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης για παιδιά (1) Η πρώτη μου ανάμνηση (1) Κριτική (1) Μαθητών έργα (1) Μεταίχμιο 2013 (1) Μεταμορφώσεις (1) Μια ιστορία (1) Περί ευτυχίας (1) Προσκλήσεις (1) Συγγραφείς στα σχολεία (1) Τα καλά νέα (1) σοφίτα (1) φάντασμα (1)

Ο ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΔΡΟΜΟΣ


(Γράφτηκε από την Μαρία Χ.)

Με ρώτησες κάποτε πώς θ’ ανέβεις,
πώς θα φτάσεις ψηλά,
πώς θα νιώσεις πως πέταξες, γιε μου.
Τότε δεν σου απάντησα,
μόνο έσκυψα χαμηλά το κεφάλι
μην και τύχει να δεις
τα δυο δάκρυα πού ‘σταξαν.
Μα τώρα όλ’ άλλαξαν
και θαρρώ πως μπορώ μιαν απάντηση
και για τότε να δώσω.
Κι έτσι, καθώς μάνα σου είμαι
και σε σένα με τόλμη μπορώ να μιλάω,
ό,τι έχω μες στην καρδιά θα σου πω.



Σαν θες να ευτυχήσεις για πάντα,
να μοιράζεσαι θά ’πρεπε γιε μου.
Σαν θες την ελπίδα να νιώσεις ν’ ανοίγει,
μην το ξεχνάς.
Είναι άλλοι
που χρόνια προσμένουν το χέρι σου.
Κι αν θέλεις μια μέρα
να φτάσεις ψηλά,
να αγγίξεις τα ύψη που λίγοι κατάφεραν νά βρουν,
τότε παιδί μου,
θα πρέπει να μάθεις
πως δρόμος πιο σύντομος
για να φτάσεις στο φως
δεν υπάρχει.
Θα πρέπει όλον τούτο τον ατέλειωτο,
τον απρόκοφτο κόσμο
να αγαπήσεις
έως θανάτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ψάχνετε ακόμα ;

Φίλοι και γνωστοί !