Γράψαμε :

Επικαιρότητα (87) Καλλιτεχνική γωνιά (16) Η ποίηση βρίσκεται παντού (12) Διαχρονικά και άλλα (9) Με αφορμή ένα κιθαριστικό κομμάτι (9) Οι μαθητές γράφουν (9) Ένα όνειρο (8) Αφιερώματα (8) Ξεκινώντας από μια συνέντευξη (8) Ένας ξένος στην οικογένεια μας (7) Προσωπικά αντικείμενα (6) Σεμινάρια (6) Εκδηλώσεις (5) Ιστορία για καληνύχτα (5) Οδηγίες Χρήσης (5) Παρωδία ενός κλασικού παραμυθιού (5) Όμορφος / Όμορφη (4) Αφίξεις - Αναχωρήσεις (4) Λόγου τεχνήματα (4) Ορισμός συγγραφέα (4) Παιδί και εκπαίδευση (4) άσκηση: Μυστήριο στο Μεταίχμιο (4) SMS : Αγάπη μου τελειώσαμε ... (3) Άσκηση: Μια ιστορία με τις λέξεις μπαούλο (3) Δρυίδων έργα (3) Ιστορίες με ζώα (3) Σεμινάριο δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης για παιδιά. Πολυχώρος. Γράφουμε αστυνομικές ιστορίες (3) Χειροποίητα βιβλία (3) Για τη γραφή (2) Διαγωνισμοί (2) Ιστορίες της κρίσης (2) Καλοκαιρινά (2) Φιλαναγνωσία στα σχολεία (2) Ψυχανάλυση και λογοτεχνία (2) Βιβλία (1) Εργαστήριο δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης για παιδιά (1) Η πρώτη μου ανάμνηση (1) Κριτική (1) Μαθητών έργα (1) Μεταίχμιο 2013 (1) Μεταμορφώσεις (1) Μια ιστορία (1) Περί ευτυχίας (1) Προσκλήσεις (1) Συγγραφείς στα σχολεία (1) Τα καλά νέα (1) σοφίτα (1) φάντασμα (1)

Ο Γίγας. (Iστορίες της κρίσης από έναν κτηνίατρο)

Του Σταμάτη Σβορώνου

Η μέρα ξεκίνησε λιγο περίεργα στο ιατρειο. Το πρώτο περιστατικο ηταν ο Γίγας,  ένα τσιουάουα 8 ετών με προβλημα στην ουρηση και εμφανη πονο, που ο ιδιοκτητης του μου ζητησε να δωσω λυση σεβομενος το γεγονος πως κανει μολις ενα μεροκάματο την βδομάδα.

Το δεύτερο ήταν μια γατούλα χτυπημένη απο αυτοκινητο, την εφερε ενας κυριος που δηλωσε πως δεν μπορει να την αναλαβει. Εκει λοιπον που ειχα αρχίσει να ιδρώνω δέχτηκα ενα τηλεφωνημα. Μια πολυ ευγενικη αλλα ταραγμενη κυρία, μου ειπε οτι το σκυλάκι που μολις απόκτησαν τα παιδια της επεσε απο την ταρατσα και ηταν σε κακη κατασταση αλλα δισταζε να το φέρει γιατι δεν ειχε πληρωθεί ακομα. Ξερετε, μου ειπε, είμαι καπως δυκολα Ειμαι πολύτεκνη, έχω 7 παιδια και συζυγο άνεργο.
Ήρθαν στο ιατρειο και βγάλαμε μεσα απο αμετρητα παιδικα χέρια τη Λιλη, μια ημιαιμη κουταβιτσα εμφανως σοκαρισμενη με αιμα να σταζει απο το στομα και ρίγη να ταραζουν το κορμακι της.
Η Λιλη νοσηλευτικε και συντομα εγινε περδικι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ψάχνετε ακόμα ;

Φίλοι και γνωστοί !